• Mobil Sistemler

    Mobetra

    Günümüzün ağırlaşan rekabet koşullarında dağıtım ve nokta ziyareti yaparak sipariş alma yöntemi ile iş yapan firmaların, ürünlerinin tüm perakende satış noktalarına yönelik işlemleri üzerindeki yönetim faaliyetlerini “tek” bir merkezden koordine edip sağlıklı bir şekilde iş süreçlerinin devam etmesi için firma yatırımları arasında ilk sıralarda Mobil satış/sipariş otomasyonu yer almaktadır.

    * Rut/kilometre veriminin artışı
    * Ziyaret edilen nokta sayısının artışı
    * Ziyaret edilen noktalarda önceden toplanan bilgiler sayesinde satış noktalarında geçmişe yönelik karşılaştırma yapabilme
    * Satış noktalarında ürün çeşitliliğinin artışı, saha uygulamalarının kurallarını tanımlayarak saha elemanının inisiyatifinden çıkarma
    * Saha personelinin ziyaret, satış ve sipariş toplama etkinliğini ölçme
    * Sahadaki tahsilatların takibini düzenleyerek valör kayıplarını önleme
    * Ürün fiyatlandırması ve indirimlerin kontrol sistemini geliştirme
    * Demirbaş - promosyon malzemesi takibini kontrol altına almak kampanya yönetimini gerçekleştirme
    * Fatura hatalarının azalması, form maliyetlerinin azalması, el ile yapılan bilgi girişi hatalarının azalması
    * El ile yapılan bilgi girişi için harcanan zaman ortadan kalkması ve kazanılan zamanı müşteri ilişkilerini geliştirmek için kullanma
    * Dağıtım departmanının verimini ve müşteri memnuniyetini arttırma
    * Araç ve depo stok kontrolünü etkin bir şekilde sağlayarak stok maliyetini düşürmek, tüm stok - cari hareketlerin tam denetimini sağlama

    yükleniyor..